Friday, February 11, 2011

Malas Malas Malas...Pusing Pusing Pusing

Salam..
napa sdh aku ni diserang virus malas??? bukan malas apa..mo p pekan beli kain flet bah...malas aku...ditambah lagi ngan budak car wash yang meng'absent'kan dirinya dengan sengaja....lagilah aku fed up...!! arrgghh!!!

ehh..bukan aku saja tuduh dia mals p kerja..tapi mmg pun..sbb tadi adik dia ada pgi beli d kedai c echa..aku tanya napa tu abang dia x p kerja? ngan muka selamber ya ya budak tu jawab.."dia malas..."...dengan secara otomatiknya mataku yang ayu jadi melotot mcm mo keluar dari soketnya!!

"APA?" sergah aku...true ngan kelajuan cahaya budak tu menundukkan pandangannya..."dia bilang dia sakit kaki..jadi x dapat pgi kerja..." dgn suara yang hampir tidak didengari dan tersekat2...(jadi takut kali dia tgk mataku)...aku diam..dia lagi la diam...kami sama2 diam...aku bagi isyarat mata jak...macam dia paham2..dia mengangguk dan berlari keluar kedai...aku tgk dia naik atas bukit..."hah..balik la tu..." hmmmmm

ditambah2 lagi ngan c maris...buat hal lagi dia...kes apa lagi? kes curi la...alahai dunia..aku ndak tau lagi mo buat cemana.....hmmmmmm.....

binggung mode....:(

3 comments:

  1. alalalala.... napa jugak kamu simpan lagi si mariss tu?.... kasi kensel la dia tu... buat tekanan saja...

    ReplyDelete
  2. sia sudah kensel...c echa yang insist mo dia...nah sekarang rasakan lah..sdh pun sia cakap...nah...kotoh negi...hehehe

    ReplyDelete
  3. adididi... apa la yang dia curi???... kalau di rumah tu ok lagi... apa sangat yang dia boleh ambil... tapi kalau di kedai ni lain sikit.... punca rezeki kan....

    ReplyDelete

Cuba kunun kamu komen?