Sunday, February 13, 2011

......!?&#*@q!#hxx......

"terjaga ku dari tidur yang lena.....melangkah malas menuju jendela...." errkk...berani kah aku? Jam menunjukkan jam 3.41am..buat apa aku p jendela? Kompom masih gelap bah n kompom lah "kabus menyelubungi subuh...." heheheh...tapi aku ndak terimbau "terimbau segala kenangan yang lalu"......ah...aku menjangkau plak ke hari esok...esok kami plan mo p kk sbb ada urusan penting...ayah urusan d federal....aku urusan mcm biasa la...beli benang...hehehhe...abis sdh benangku...

Epp...terlupa plak....SALAM....heheheh

Aku tidur bah tadi tapi terbangun sbb c alyaa merengek2..aku ingat dia mo susu...ku bagi susu dia x "tangkap" plak tu susu mcm yang biasa2 dia buat...rengek jak terus...jadi aku raba pampersnya...patutla...tabung dah penuh...jadi aku pun bangun n tukar pampers n bajunya sekali...nah...tidur dia nyenyak balik...aku ni yg ndak dapat tidur...huhuhu...ndak pa lah...ndak lama lagi subuh...aku rasa mo mengait la..mo kasi siap projek yang sikit kagi mo siap k...

To be continued.....salam

2 comments:

  1. eija... aku mau ko kasi kait aku bra... bleh ka?... hahah

    ReplyDelete
  2. hahahah...melampau..ada lubang tu..ndak selesa..ko p cari dulu benang sia la...hahaha...ko cari yang lembut2...

    ReplyDelete

Cuba kunun kamu komen?